Afet İşleri Müdürlüğü
E-Posta: afetisleri@palandoken.bel.tr
Müdürlük Çalışma Usul ve Esaslarına İlişkin YönetmelikGörev Tanımı ve Faaliyet Alanı
Afet İşleri Müdürlüğü’nün Temel Görevi Palandöken İlçemizi ve halkımızı “TAMP” (Türkiye Afet Müdahale Planı) doğrultusunda, afetlere hazırlıklı ve dayanıklı kılmak adına aşağıda belirtilen görevleri yerine getirir.
ç) Deprem ve afet bilincinin gelişmesine yönelik ulusal ve uluslararası düzeyde, panel, bilgi şöleni, konferans, seminer vb. etkinlikler düzenlemek, düzenletmek, afetlerle ilgili bilgilendirici kitapçık, broşürler ve eğitim malzemeleri yapmak veya yaptırmak, Afet konusunda bölge halkını bilinçlendirici ve uyarıcı çeşitli aktiviteler organize etmek, ettirmek ve yayınlar hazırlamak/hazırlatmak,
ı) Görev alanı kapsamında yapılacak, danışmanlık, hizmet alımı ve diğer ihalelerle ilgili tüm evrakları hazırlayıp ihale birimine sunmak,
j) Faaliyet raporu ve bütçenin, müdürlük ile ilgili kısımlarını hazırlamak,
a) Afet İşleri Müdürü; Yürürlükteki Belediye Kanunu ile diğer kanun ve yönetmelikler doğrultusunda verilen görevlerin yapılmasında Belediye Başkanı’na ve ilgili Belediye Başkan Yardımcı’na karşı sorumludur.
b) Müdürlük personeli; kendisine verilen görevlerin yerine getirilmesinde Müdür’e karşı sorumludur.
Palandöken Her Yerde
İlçemizdeki etkinlik ve haberlerden öncelikli haberdar olmak için kaydolabilirsiniz.
PALANDÖKEN BELEDİYESİ
Adnan Menderes Mh. Yavuz Sultan Selim Blv.
No:4 25070 Palandöken / ERZURUM
palandoken@palandoken.bel.tr